Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
tiskanje cerada
tiskanje cerada

Tisak cerada – tradicionalne vanjske reklame

Tisak cerada – tradicionalne vanjske reklame

Tisak cerada je tradicionalan oblik oglašavanja koji vjerojatno nikada neće ispasti iz mode.

Pomozite svojoj tvrtki da privuče pozornost na sajmovima, velikim događajima i drugim mjestima korištenjem cerada. Ova vrsta tradicionalnih medija izvrstan je način oglašavanja vašeg brenda, proizvoda i usluga, a istovremeno vam omogućuje uživanje u raznim pogodnostima, uključujući sljedeće:

Oglašavanje na ceradama je isplativo

Danas tvrtke mogu koristiti LED ekrane i TV reklame za promicanje svog poslovanja. Međutim, još uvijek se vraćaju korištenju cerada zbog njihove isplativosti. Cerade obavljaju posao digitalnih reklamnih ekrana po mnogo nižoj cijeni.

Print na ceradama je izdrživ i dugotrajan

S ceradama možete oglašavati svoju tvrtku u zatvorenom ili otvorenom prostoru, bez obzira na vremenske prilike. Proizvedeni su od čvrstih materijala, kao što je PVC tkanina, što im omogućuje da izdrže vremenske uvjete. Za vjetrovita ili visoka područja preporučamo korištenje mesh platna.

Reklame na ceradama imaju širok doseg publike

Klasični mediji najidealniji su način oglašavanja na mjestima koja nemaju stabilnu internetsku vezu ili su predaleko od grada. Možete koristiti cerade za promicanje svoje robne marke u tim područjima bez brige o problemima povezivanja i električne energije.

Osim toga, cerade se mogu jednostavno transportirati na razna mjesta. To je moguće jer se ovi veliki listovi mogu saviti ili smotati da stanu na mali prostor i otpremiti bez previše trošenja.

Započnite s izradom znakova s ​​ceradom za svoju tvrtku

Odabir cerada kao marketinške strategije za vaše poslovanje pametan je potez, s obzirom na sve prednosti koje možete uživati ​​kroz ovaj medij. Međutim, kako biste bili sigurni da ćete postati uspješni u svojim naporima oglašavanja, morate uzeti u obzir razne čimbenike prije tiskanja cerada.

Dimenzije cerade

Prije nego što dizajnirate ceradu za svoju tvrtku, morate odrediti veličinu vašeg natpisa. Postoji nekoliko standardnih veličina koje većina tvrtki koristi za svoje znakove s ceradom:

  • 6’ x 3’ (72” x 36”)
  • 4’ x 2’ (48” x 24”)
  • 8’ x 4’ (96” x 48”)

Osim ovih standardnih veličina, veličinu vaše cerade možete odrediti pomoću omjera. Najčešće, tvrtke primjenjuju omjer veličine 1:2 na svojim natpisima, kao što pokazuju gore navedene standardne veličine.

Ovaj omjer veličina idealan je za cerade koje sadrže vaš logo. Također je optimalan za dizajne koji uključuju više od dva retka teksta.

Drugi omjer veličine koji možete koristiti za svoje natpise je 1:3. Ove su proporcije najbolje za pejzažne dizajne cerada koje sadrže samo nekoliko riječi ili široki logotip.

Veličina vašeg natpisa ovisi o tome za što ćete ga koristiti i gdje ćete ga postaviti. Ako ga namjeravate koristiti na otvorenom, trebali biste se pobrinuti da bude dovoljno velik da se vidi iz daljine.

Također biste trebali zapamtiti da će veličina vaše cerade utjecati na vaš dizajn. Širina i duljina natpisa mogu diktirati veličinu vašeg fonta i grafike.

Izgled i dizajn reklame na ceradi

Vaš natpis sadrži jednu, fokusiranu poruku koja će vam pomoći da dobijete više potencijalnih kupaca za svoju tvrtku ili da potencijalne klijente pretvorite u kupce. Kako biste osigurali učinkovito prenošenje ove poruke svojoj ciljnoj publici, trebali biste pažljivo razmisliti o sljedećem izgledu i elementima dizajna:

Tekst na ceradi

Vaš tekst treba biti dovoljno velik da se može čitati iz daljine. To znači da odaberete font koji je lako čitljiv za vaš natpis, kao što su Helvetica, PT Sans i Georgia.

Također morate imati na umu da ne smijete imati više od pet redaka teksta na vašem natpisu s ceradom. Previše teksta na banneru može uzrokovati gubitak interesa vaše ciljane publike za vašu poruku.

Uključite sliku na vašu ceradu

Pomozite svojoj ciljanoj publici da bolje zapamti poruku vašeg natpisa uključivanjem relevantne slike u vaš dizajn. Trebali biste izbjegavati korištenje generičkih fotografija jer možda neće pružiti učinak koji očekujete od svog natpisa.

Koristite svijetlije boje za vašu reklamu

Korištenje svjetlijih boja na vašem natpisu može vam pomoći da privučete pozornost svoje ciljane publike. To će vam također omogućiti da potaknete ljude da poduzmu nešto, kao što je kupnja vašeg proizvoda ili kontaktiranje vaše tvrtke.

Brinite o izgledu vašeg oglasa

Jedna od najvažnijih stvari koje treba uzeti u obzir pri izradi dizajna vašeg natpisa je izgled. Provjerite jeste li osigurali odgovarajući razmak i položaj za elemente u svom dizajnu, uključujući logotip vaše tvrtke, poruku i CTA.

Komunikacija je ključ

Slobodno nas kontaktirajte s bilo kakvim pitanjem u vezi vašeg tiska na ceradu.

Vector Design Print vam stoji na usluzi.

Zanima vas ovaj proizvod?
Posljednje novosti

Ispunite obavezna polja, pružite što više informacija u upitu i odgovorit ćemo vam u kratkom roku.

Product

  •  
    Kontakt informacije
  •  
    Upit
  •  
    Marketing
  •  
    Privola